Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas
CIA

e-ABTC
 
Mövzu qrupuna dair bütün Standart kurslar
Marketinq strategiyaları və rəqabət üstünlüyü
Mövzu qrupu: Marketinq və satış
Kod: T599
Başlanma tarixi: 09.12.2017
Qurtarma tarixi: 09.12.2017
Saat: 09:00 - 18:00
Ekspertlər: Serdar Pirtini 
Qiymət : 200 AZN


Kursa yazılmaq
 
Qısa məzmunu

Müddət

8 saat

Kimlər üçün nəzərdə tutulur

♦ Marketinq departamentinin rəhbərləri və işçiləri

♦ Satış trukturların rəhbərləri

Modular

Təqdimat

Modul 1. XXI-ci əsrdə biznesin idarə olunmasında əsas marketinq prinsipləri və strategiyaları

XXI-ci əsrdə biznesin dəyişməsi, qloballaşma və vizyonun inkişafı

XXI-ci əsrin müvafiq institusional mədəniyyətinin və dəyişikliklərin idarə olunmasının təşkili

♦ Marketinq funksiyası və biznes idarəçiliyi baxımından əhəmiyyətli xüsusiyyətlər

Modul 2. XXI-ci əsrdə rəqabət qabiliyyətinin yaradılmasının yeni strategiyaları və anti-böhran mərkəzli marketinq modelləri

♦ Müəssisələrdə qısa və uzunmüddətli rəqabətli marketinq planlarının hazırlanması
♦ Müasir idarəetmə üsulları və strateji marketinq idarəçiliyi
♦ Yeni iqtisadiyyata uyğunlaşmaq üçün anti-böhran marketinq qaydaları

Modul 3. Dəyərlərin yaradılması mədəniyyəti və inkişaf məqsədləri üçün bazar rəqabət strategiyaları

♦ Bazar yönümlüyün biznes fəaliyyətinə və müştəri məmnuniyyətinə təsiri

♦ Müştəri mərkəzli marketinq idarəçiliyində inkişaf edən yeni dəyərlər

♦ Rəqabətli bazarlarda müştəri məmnuniyyəti ilə marketinqin dəyişən rolu və yeni marketinq yanaşması: vahid marketinq

Modul 4. Rəqəmsal marketinqin müəssisələrin anti-böhranlı marketinq fəaliyyətinə təsiri

XXI-ci əsrin əvvəllərində rəqəmsallaşma və marketinq dəyişməsinin anlayışı

♦ Strateji yaradıcılıq (innovasiya)

♦ Sosial media və elektron ticarətdə marketinq imkanlarının müəyyən edilməsi və qiymətləndirilməsi

Modul 5. Rəqabət üstünlüyü əldə etmək üçün yeni anti-böhran strategiyalar və marketinq modelleri

♦ Anti-böhran Marketinq Meneceri üçün zəruri olan xüsusiyyətlər və idarəetmə bacarıqların inkişaf etdirilməsi

♦ Anti-böhran marketinq təcrübələri real uğurlu tətbiq nümunələrin misalında

♦ Böhran zamanı brendin yaradılması və inkişaf etdirilməsi

Tamamlama və sertifikatların təqdim edilməsi

Əldə ediləcək nəticələr

Kursun sonunda dinləyicilər aşağıdakıları biləcəklər:

XXI-ci əsrin tələblərinə uyğun marketinq fəaliyyətinin təşkil edilməsi prinsiplərini,

♦ rəqabət qabiliyyətli marketinq strategiyaların hazırlanması sirlərini,

♦ İqtisadiyyatın yeni şəraitinə uyğunlaşmaq üçün anti-böhran marketinq qaydalaını,

♦ strateji innovasiyanın mahiyyətini və əhəmiyyətini,

♦ sosial medianın müasir marketinqdə rolu və imkanları və s.





© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi