Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas


e-ABTC
 
Mövzu qrupuna dair bütün Qısamüddətli Kurslar
Müştəri xidməti işinin təşkili
Mövzu qrupu: Marketinq və satış
Kod: T504
Qiymət : 160 AZN
Ekspertlər: Anar Zeynalov  İlkin Qarayev 


Kursa yazılmaq
 
Qısa məzmunu

Kursun müddəti
8 saat
Kimlər üçün nəzərdə tutulur
  • Müştəri xidməti departamentinin rəhbər işçiləri
  • Satış müdirləri
Modullar
 
Təqdimat və ilkin test
Modul 1. Müştəri xidmətlərinin təşkili
  • Müştəri xidmətinin əsasları
  • Müştəri xidmətinin əhəmiyyəti
  • Müştəri məmnunluğu
  • Müştəri xidmətində keyfiyyətin rolu
  • Marketinq düşüncə tərzi
  • Müştərilərin seqmentləşdirilməsi
  • Müştəri tipologiyası
  • Müştəri cəlb etmə

Modul 2. Müştəri əlaqələri meneceri

  • CRM – Müştərilərlə Əlaqələrin İdarəedilməsi
  • Call Centre İşinin Təşkili

Modul 3. Müştəri xidmətləri

  • Korporativ və fərdi müştərilərə xidmətin xüsusiyyətləri
  • Çətin müştərilərlə iş
  • Etirazlarla və şikayətlərlə iş
  • Çarpaz satış

Yekun test

Əldə ediləcək nəticələr
Kursun sonunda iştirakçılar aşağıdakılar haqqında biliklər əldə edəcəklər:
  • müştəri xidmətinin rolu və onun funksiyası,
  • müştəri xidmətlərinin yaxşılaşdırılmasına istiqamətləndirən əsas strategiyalar,
  • müştəri tələbatının öyrənilməsi və keyfiyyətli satışların təşkili,
  • CRM konsepsiyası,
  • Call Centre işinin mahiyyətini və təşkili, 
  • müştəri seqmentləşdirilməsi,
  • müştəri xidmətində marketinqin rolu,
  • müştərilər üçün keyfiyyətli xidmətlərin təşkili,
  • müştəri xidmətinin yaxşılaşdırılmasında insan resurslarının rolu.
 


 




© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Tədris xidməti üzrə Biznes tərəfdaşlarımız Məsləhət xidməti üzrə Biznes Tərəfdaşlarımız
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi