Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas
CIA

e-ABTC
 
Mövzu qrupuna dair bütün Qısamüddətli Kurslar
Kredit reytinqi
Mövzu qrupu: Kredit
Kod: T415
Qiymət : 160 AZN


Kursa yazılmaq
 
Qısa məzmunu

Müddət
8 saat
Kimlər üçün nəzərdə tutulur
  • Kredit departamentlərinin rəhbərləri
  • Risk departamentlərinin rəhbərləri
Modullar
Təqdimat
 
Modul 1
  • Kredit Reytinq Sisteminin mahiyyəti
  • Kredit Reytinq Sistemi: yaratmaq yaxud adaptasiya etmək?
  • Kredit Reytinqin müxtəlif modelləri
Modul 2
  • Kredit Reytinqin qiymətləndirmə meyarların seçilməsi
  • Orta sahə göstəriciləri mövcud olmayan mühitdə meyarların müəyyən edilməsi çətinlikləri
Modul 3
  • Müəyyən edilmiş meyarların kalibrovkası: metod və yanaşmalar
  • Kredit Reytinqin interpretasiya təcrübəsi
  • Kredit Reytinq modelinin adaptasiyası
Məşğələlər qərb modeli üzərində qurulmuş mövcud kredit reytinq modelinin üzərindən aparılacaq.
Əldə ediləcək nəticələr
Kursun sonunda iştirakçılar aşağıdakıları biləcəklər:
  • kredit reytinq sisteminin mahiyyətini,
  • kredit reytinqin müxtəlif mövcud modellərini və onların adaptasiya prinsiplərini,
  • orta sahə göstəriciləri mövcud olmayan mühitdə qiymətləndirmə meyarlarını və onların seçilməsi prinsiplərini,
  • kredit reytinqin meyarlarının kalibrovkasının aparılması üsulları və yanaşmaları,
  • kredit reytinq modelinin bankın kredit və risk siyasətinə adaptasiyası prinsiplərini.




© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi