Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

Tövsiyə olunanlar
ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas
CIA

e-ABTC
 
Mövzu qrupuna dair bütün Qısamüddətli Kurslar
Korporativ müştərilərə xidmət texnikaları
Mövzu qrupu: Marketinq və satış
Kod: T505
Qiymət : 200 AZN


Kursa yazılmaq
 
Qısa məzmunu

Kursun müddəti
8 saat
Kimlər üçün nəzərdə tutulur
  • Korporativ müştərilərə xidmət işçiləri
Modullar
 
Təqdimat və ilkin test
 
Modul 1. Müştəri xidmətinin əsasları
  • Müştəri xidmətinin mahiyyəti
  • Müştəri xidmətinin əhəmiyyəti
  • Müştəri məmnunluğu
  • Marketinq düşüncə tərzi
Modul 2. Müştəri seqmentasiyası və CRM
  • Müştərilərin seqmentləşdirilməsi
  • Korporativ müştərilərə xidmət
  • VİP müştərilərin müəyyənləşdirilməsi
  • CRM – Müştərilərlə Əlaqələrin İdarəedilməsi
Modul 3. Korporativ müştərilərə satış texnologiyaları
  • Korporativ müştərilərə satışın əsas mərhələləri
  • Müştərilərin qərar vermə prosesi
  • Müvəffəqiyyətli satış üçün meyarlar
  • Şikayətlərlə iş
  • Çarpaz satış

Yekun test

Əldə ediləcək nəticələr
Kursun sonunda iştirakçılar aşağıdakılar haqqında biliklər əldə edəcəklər:
  • müştəri xidmətinin rolu və onun funksiyası,
  • müştəri xidmətlərinin yaxşılaşdırılmasına istiqamətləndirən əsas strategiyalar,
  • müştəri tələbatının öyrənilməsi və keyfiyyətli satışların təşkili,
  • müştəri seqmentləşdirilməsi,
  • korporativ müştərilər üçün keyfiyyətli xidmətin təşkili,
  • müştəri xidmətlərinin yaxşılaşdırılmasında insan resurslarının rolu,
  • korporativ müştərilərlə ünsiyyət vərdişlərini.




© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi