Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

Tövsiyə olunanlar
ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas


e-ABTC
 
Mövzu qrupuna dair bütün Qısamüddətli Kurslar
Fərdi müştərilərə xidmət texnikaları
Mövzu qrupu: Marketinq və satış
Kod: T506
Qiymət : 160 AZN


Kursa yazılmaq
 
Qısa məzmunu

Kursun müddəti
8 saat
Kimlər üçün nəzərdə tutulur
  • Fərdi müştərilərə xidmət işçiləri
Modullar
 
Təqdimat
 
Modul 1
  • Müştəri xidmətinin əsasları
  • Müştəri xidmətinin əhəmiyyəti
  • Müştəri məmnunluğu
  • Marketinq düşüncə tərzi
Modul 2
  • Müştərilərin seqmentləşdirilməsi
  • Fərdi müştərilərə xidmət
  • Fərdi müştərilərin tələbləri və bankdan istədikləri
  • Müştəri xidmətində əsas keyfiyyət göstəriciləri
Modul 3
  • Fərdi müştərilərlə iş
  • Tipik və qeyri-tipik müştərilər
  • Müştərilərin qərar vermə prosesi
  • Privat Banking – VİP müştərilər
Modul 4
  • Müştəri ilə danışığın mərhələləri
  • Dinləmək qabiliyyəti
  • Çarpaz satış
  • Etirazlar və şikayətlərlə iş
Əldə ediləcək nəticələr
Kursun sonunda iştirakçılar aşağıdakılar haqqında biliklər əldə edəcəklər:
  • müştəri xidmətinin rolu və onun funksiyası,
  • müştəri xidmətlərinin yaxşılaşdırılmasına istiqamətləndirən əsas strategiyalar,
  • müştəri tələbatının öyrənilməsi və keyfiyyətli satışların təşkili,
  • müştəri seqmentləşdirilməsi,
  • fərdi müştərilər üçün keyfiyyətli xidmətin təşkili,
  • müştəri xidmətlərinin yaxşılaşdırılmasında insan resurslarının rolu,
  • fərdi müştərilərlə ünsiyyət bacarığı.




© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Tədris xidməti üzrə Biznes tərəfdaşlarımız Məsləhət xidməti üzrə Biznes Tərəfdaşlarımız
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi