Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

Tövsiyə olunanlar
ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas


e-ABTC
 
Mövzu qrupuna dair bütün Qısamüddətli Kurslar
Müştəri əlaqələrinin idarə edilməsi (CRM)
Mövzu qrupu: Marketinq və satış
Kod: T520
Qiymət : 160 AZN
Ekspertlər: İlkin Qarayev 


Kursa yazılmaq
 
Qısa məzmunu

Kursun müddəti
8 saat
Kimlər üçün nəzərdə tutulur
  • Marketinq departamentinin rəhbər işçiləri
  • Müştəri xidməti strukturlarının rəhbərləri
  • Digər əlaqəli rəhbər işçilər
Modullar
Təqdimat və ilkin test
 
Modul 1. Strategiya və CRM
  • Ümumi anlayışlar
  • Biznes strategiyası
  • Marketinq strategiyası
  • CRM üzrə strategiya
Modul 2. Müştəri məmnunluğu və seqmentasiya
  • Müştəri məmnunluğu və müştəri sadiqliyi
  • Müştərilərin seqmentasiyası
  • Mövcud və yeni müştərilər
Modul 3. Müştərilərlə əlaqələrin idarə edilməsi CRM
  • CRM konsepsiyası
  • Əsas hədəflər və təmas kanalları
  • Müştəri məlumat axını
  • CRM-də marketinqin rolu
  • CRM-də müştəri xidmətinin rolu

Modul 4. Şikayətlərin idarə olunması

  • Şikayətlər üçün əsas səbəblər
  • Narazı müştərilərin davranışı
  • Şikayətlərin idarə olunması

Son test

Əldə ediləcək nəticələr
Kurs iştirakçıları, kursu bitirdikdən sonra aşağıdakı bilik və bacarıqları əldə edəcəklər:
  • CRM nədir və müasir dövrdə onun aktuallığı,
  • şirkətin müştəriləri ilə daha səmərəli işləməsi üçün nə etmək lazımdır,
  • şirkətin müştəriləri ilə işinin düzgün qurulması istiqamətində işçi heyətinin işini təşkil edilməsi,
  • müştəri bazasının analizini aparmaq üçün bacarıqların əldə edilməsi,
  • şikayətlərin idarə olunması qaydalarını.




© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Tədris xidməti üzrə Biznes tərəfdaşlarımız Məsləhət xidməti üzrə Biznes Tərəfdaşlarımız
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi