Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas


e-ABTC
 
Mövzu qrupuna dair bütün Qısamüddətli Kurslar
Keyfiyyət idarəetmə sistemi (İSO 9001:2008)
Mövzu qrupu: Digər
Kod: T915
Ekspertlər:

 
Qısa məzmunu

Müddət
16 saat
Kimlər üçün nəzərdə tutulur
Treninq kursu şirkət və təşkilatlarda Beynəlxalq Standart İSO 9001:2008 “Keyfiyyət Menecment Sistemi”nin hazırlanması və tətbiqi ilə maraqlanan rəhbər işçilər və aparıcı mütəxəssislər üçün nəzərdə tutulub.
Modullar
Təqdimat
  • Keyfiyyət İdarəetmə Standartlarının tarixi, prinsipləri və təyinatı
  • ISO 9001:2008 Beynəlxalq Standartının tərifi
  • İSO 9000 Beynəlxalq Standartların ailəsi, 8 fundamental müddəalar
  • ISO 9001:2008 Beynəlxalq Standartı. 4/5 bölmələri
  • Xidmətlərin təşkilində proses və sistem yanaşmalar
  • ISO 9001:2008 Beynəlxalq Standartı. 6/7 bölmələri
  • ISO 9001:2008 Beynəlxalq Standartı. 8 bölmə        
  • Daxili auditin metodları və prinsipləri
  • Daxili auditin aparılması və uyğunsuzluqların aşkarlanması 
Əldə ediləcək nəticələr
Kursun sonunda dinləyicilər aşağıdakıları biləcəklər:
  • keyfiyyətin idarəetməsini,
  • idarəetmədə proses və sistem yanaşma,
  • biznes proseslərin optimallaşdırılmasını,
  • monitorinq, qabaqlayıcı və tənzimləyici tədbirlərin görülməsi və daimi təkmilləşdirmə haqqında geniş praktiki və nəzəri bilikləri
  • şirkətin strateji maraqlarının həyata keçirilməsi prosesində daha səmərəli üsullardan istifadə edilməsini.




© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Tədris xidməti üzrə Biznes tərəfdaşlarımız Məsləhət xidməti üzrə Biznes Tərəfdaşlarımız
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi