Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas
CIA

e-ABTC
 
Mövzu qrupuna dair bütün Qısamüddətli Kurslar
Sığorta şirkətlərində marketinq və satış işinin təşkili
Mövzu qrupu: Marketinq və satış
Kod: T529
Qiymət : 240 AZN
Ekspertlər:


Kursa yazılmaq
 
Qısa məzmunu

Müddət
8 saat
Kimlər üçün nəzərdə tutulur
  •  
Modullar
 
Təqdimat
Modul 1. Marketinqin mahiyyəti və əsas elementləri
Giriş
  • Marketinqin əsas funksiyaları

Marketinq miksi

  • Məhsul. Məhsul hazırlama prosesləri. Bazarı inkişaf etdirmə metodları
  • Qiymət. Xərc, marj və mənfəət əlaqəsi
  • Paylama kanalları. Bank, Agentliklər, Birbaşa satış, Alternativ satış kanalları
  • Təşviqat
  • Marketinq əlaqəsi. Ənənəvi və sosial media.
           
Modul 2. Marketinq miksindən istifadə və müştəri ilə davamlı işin təşkili
Marketinq miksində uyğunlaşma
Yerləşdirmə
Bölüşdürmə
Müştəri üzərinə:
  • Müştəri yönümlülük
  • Həyat boyu müştəri dəyəri
  • Müştərilər necə satın alınır
  • Müştəri necə itirilir
          
Əldə ediləcək nəticələr
Kursun sonunda iştirakçılar aşağıdakılar haqqında biliklər əldə edəcəklər:
  • marketinqin mahiyyəti və elementlərini,
  • məhsulun hazırlanmasından satışanındək olan prosesin düzgün təşkilini,

  • müştərilərlə işin təşkilini.

 


 




© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi