Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

Tövsiyə olunanlar
ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas
CIA

e-ABTC
 
Mövzu qrupuna dair bütün Qısamüddətli Kurslar
Problemli borcalanlarla iş metodları
Mövzu qrupu: Kredit
Kod: T423
Ekspertlər:

 
Qısa məzmunu

Müddət

16 saat

Kimlər üçün nəzərdə tutulur

♦ Kredit Komitəsinin Sədr və üzvləri

♦ Kredit departamentinin (şöbəsinin) menecer və mütəxəssisləri

♦ Problemli kreditlərlə məşğul olan menecer və mütəxəssislər

♦ Daxili audit

♦ Hüquqşünaslar

♦ Kollektorlar

Modular

Təqdimat

♦ Kreditin məcburi qaytarılması ("hard collection") mərhələsində məsul mütəxəssisə tələblər

♦ "Hard collection" ideologiyası: əsas prinsiplər və inanclar

♦ Borcalana qarşı münasibət: "insan" - "müştəri" - "təsir obyekti"

♦ Peşəkar imicin tərkib hissələri: «Qurd heç də danışıldığı kimi qorxunc deyil»

♦ Borcalanın ekspansivliyi kollektorun haqqına qarşı: güc həqiqətdədirmi?

♦ "Hard collection" işi "hərbi əməliyyat" kimi: sürət, dəqiqlik, təsir gücü

♦ Peşəkar hazırlıq: şəxsiyətin və onun ətrafının kəşfiyyatı

♦ Borcalan haqqında məlumatın mənbələri, onun sistemləşdirilməsi və təhlili metodları

♦ Borcalanla işdə "ərazilik" prinsipi. Müdaxilələrin növləri və ardıcıllığı

♦ Borcalan təcavüzkar kimi və ya nəyə görə kreditor "zəyif" mövqedədir?

♦ Borcalanın virtual izi: İnternet kollektorun xidmətində

♦ Borcalanla danışıqlar strategiyası və ya "win-win" prinsipi işləmir

♦ Danışıqlarda "Rütbə potensialı": tətbiqin növləri və təcrübəsi

♦ Borcalanın müsbət motivləri: nəyə görə borcalanlar pulu qaytamamağın "sərfəli" olduğunu fikirləşirlər

♦ "Hard collection"-da dramatik üçkünc: "qurban" - "ovçu" - "xilaskar"

♦ Borcalanın inandırılmasında "dəstək" modeli: konstuktiv söhbəti necə qurmaq

♦ Kollektorun və borcalanın daxili və kənar "dəstəyi". Təsir metodları

♦ Borcalanla danışıqlarda "yaxşı sözlə" nəyə nail olmaq olar

♦ "Qoğal əvəzinə qamçı" və ya müsbət motivasiya işləməyəndə

♦ Sət söhbət: direktiv təsir metodları

♦ Birbaşa və dolayı təsirli danışıq strategiyaları

♦ Verbal sıxma və dialoqun idarə edilməsi texnikası

♦ Dominantlığın qeyri-verbal praktikası

♦ Psixoloji təsirin əsas növləri: manipulyasiya, hücum, suqqestiya, sıxma

♦ Məsafəli iş və şəxsi əlaqə: borcalana təsir üzrə yanaşmaların özəllikləri

♦ "İnsan - problem": borcalanana onun vəziyətinin nə qədər problemli olmasını necə çatdırmaq

♦ "Ömür boyu günahkar" və ya istənilən halda ödənilməlidir

♦ Metaforlar və kollektor əhvalatları: borcalana hansı "nağılları" danışmaq lazımdır?

♦ Sanksiyaların tədbiqinə hazırlıq və imkanlar - "güc hakimiyyəti"

♦ Öhdəliklərin götürülməsi, razılaşmaların qeydə alınması və məsuliyətin qəbul edilməsi

♦ "Nəzarətdə" - öhdəliklərin sonrakı pozulmalarının profilaktikası

♦ Stress ilə mübarizə: "şəxsi bir şey yoxdur - bu biznesdir"

♦ Kollektorun psixoloji müdafiyəsi və bərpa olunmasının praktiki yolları

Əldə ediləcək nəticələr

Kursun sonunda dinləyicilər aşağıdakıları biləcəklər:

♦ Kreditin məcburi qaytarılması ("hard collection") mərhələsində problemli borcalanlarıdan problemi kreditlərin yığılması işinin səmərəli yanaşmaları





© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi