Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas


e-ABTC
 
Mövzu qrupuna dair bütün Qısamüddətli Kurslar
Böhran zamanı Marketinq və müştəri xidmətlərinin idarə edilməsi
Mövzu qrupu: Marketinq və satış
Kod: T541
Qiymət : 240 AZN
Ekspertlər:


Kursa yazılmaq
 
Qısa məzmunu

Müddət 12 saat
Kimlər üçün nəzərdə tutulur Marketinq və müştəri xidməti əməkdaşları
Modullar Təqdimat və ilkin test

  • İdarəetmə, fundamental anlayışlar
  • Böhran, onun tanınması, ölçüləri, növləri
  • Böhranın ilkin indikatorları
  • Komanda ruhu, liderlik
  • Böhran idarəetmə qrupunun yaradılması
  • Böhranın idarə olunması:
    • Planlama,
    • Konfiqurasiya,
    • Tətbiqetmə,
    • Dəyərləndirmə
  • Medianın önəmi və idarə olunması
  • Ünsiyyət növləri və mesajlar
  • Nəticələrin düzgün qiymətləndirilməsi
  • Global və lokal böhran nümunələri
  • Banklar üçün böhranların ilkin göstəriciləri
Əldə ediləcək nəticələr
  • Ünsiyyət kanalları,
  • İnandırma üsulları
  • Komanda işi və motivasiyası
  • Stressin idarə olunması
  • Böhran göstəriciləri,
  • Planlama və tətbiqetmə üsulları
  • Tez hərəkətə keçmək bacarıqları




© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Tədris xidməti üzrə Biznes tərəfdaşlarımız Məsləhət xidməti üzrə Biznes Tərəfdaşlarımız
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi