Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

Göstərdiyi xidmətlər:
ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas
CIA

e-ABTC
 
Bütün ekspertlərimiz
Ramil Mahmudov
Kod: RMH


Ramil Mahmudov 1995-1999-cu illərdə Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetinin mühasib-audit ixtisası üzrə təhsil almış və 2003-2005-ci illərdə həmin universitetin maliyyə ixtisası üzrə magistr pilləsini bitirmişdir.
Ramil Mahmudov artıq uzun illlərdir ki, bank sektorunda çalışır və hal-hazırda Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankında Milli Ödəniş Sisteminin inkişaf siyasətinin hazırlanması şöbəsində rəis vəzifəsində işləyir.
O, “Emitentlər və Ekvayerlər üçün Ödəniş Kartları ilə Fırıldaqçılıqla mübarizə üzrə prinsiplər”, “Mərkəzi Bank üçün Ödəniş və Qiymətli Kağızlar üzrə hesablaşmalar”, “Layihələrin idarəolunması (ideyadan implementasiyayadək)”, “Finlandiya Bankının Ödəniş və Hesablaşma Sistemləri üzrə simulyatoru BoF-PSS2”, “COBİT 4.1 standartları”, “Menegment bacarıqları”, “Ödəniş Sistemləri üzrə Regional Seminar”,  “Ödəniş və Qiymətli Kağızlar üzrə Hesablaşma Sistemləri” , “Strateji Planlaşdırma”, “Korporativ İdarəetmə”, “Təhlükəsiz və Effektiv Ödəniş və Hesablaşma Sistemləri”, “Çipə (VSDC) miqarsiya”, “MasterCard Avropa ilə tanışlıq”, “Transmaster Kart Menecment”, “Araşdırma və siyasi analiz”, “Sülh və konfliktlərin idarə olunması” mövzularında müxtəlif ölkələrdə keçirilən ixtisasartırma və sertifikatlaşma kurslarında iştirak etmişdir.




© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi