Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

Göstərdiyi xidmətlər:
ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas


e-ABTC
 
Bütün ekspertlərimiz


1992-ci ildə Azərbaycan Dövlət Universitetinin Şərqşünaslıq fakültəsini (hazırkı Bakı Dövlət Universiteti) fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir. Əmək fəaliyyətinə 1991-ci ildə kommersiya bankında başlamışdır. 1993-cü ildə Türkiyə Banklar Birliyinin keçirdiyi testin nəticələri əsasında seçilərək İstanbul şəhərində təşkil olunmuş Bank işi üzrə 1 illik tədris proqramında iştirak etmişdir. Bu kursu bitirdikdən 1997-ci ilə qədər o müxtəlif banklarda departament rəhbəri vəzifəsində çalışmışdır.
1997-ci ildə İ.Qarayev AzEkoKonsaltinq şirkətini yaratmış və hazırda bu şirkətin Prezidentidir. Bundan başqa İ.Qarayev ictimai fəaliyyətlə də məşğul olmuş, 2002-2006-cı illərdə Milli QHT Forumunun vitse-prezidenti olmuş, hazırda özünün də təsisçilərindən biri olduğu “Kiçik və Orta Sahibkarlığın İnkişafına Yardım Mərkəzi”-nin rəhbəridir.
2000-ci ilin yanvarından, yəni fəaliyyətə başladığı andan Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzi ilə əməkdaşlığa başlayan İ.Qarayev, 2004-cü ildə bu təşkilatın həyata keçirdiyi, Dünya Bankının BMK (İFC) və BP şirkətlərinin maliyyələşdirdiyi “KOM-lar üçün Biznes Xidmətlərinin İnkişafı” layihəsinə rəhbərlik etmişdir.

İlkin Qarayev 2001-ci ildən Azərbaycan Bank Tədris Mərkəzində xarici ticarətin maliyyələşməsi, akkreditiv, marketinq və satış və müştəri xidmətinin yaxşılaşdırılması mövzuları üzrə təlim kursları aparır.





© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi