(internet bankçılıq, mobil bankçılıq və s)
8 saat (Şənbə günü 8 saatlıq təlim sessiyası ilə)
Filial və şöbələrin rəhbərləri, ödəniş və marketinq sektorunda çalışan rəhbər şəxslər və əməkdaşlar, müştəri xidməti mütəxəssisləri
Azərbaycan
Təqdimat və ilkin test
Modul 1
-Rəqəmsal bankçılığının tarixi
-Rəqəmsal (elektron) bankçılıq nədir? (Ölkə qanunvericiliyi və beynəxəlq təcrübə)
-Rəqəmsal ödənişlər nədir?
-Rəqəmsal ödənişlər və ya rəqəmsal bankçılıq?
-Blokçeyn və alternativ valyutalar
Modul 2
-“Rəqəmsal bankçılığın” üstünlükləri və çatışmamazlıqları
-“Rəqəmsal bankçılıqda” autentifikasiya və təhlükəsizlik məsələri
-“Rəqəmsal bankçılıqda” biznes proseslər və müştəri xidmətləri
Modul 3
-Oyun “Rəqəmasal bankçılıq” xidmətini müştrəriyə necə təqdim etməli?
(müxtəlif seqmentdən və yaş kateqoriyasından asılı olaraq müştərilərə bankın yeni rəqəmsal xidmətlərinin satışı)
Yekun test
-“Rəqəmasal bankçılığın” tarixi və təcrübəsi,
-Rəqəmsal ödənişər dünyasında baş verən yeniliklər,
-Rəqəmsal ödənişləri təqdim edən banklara rəqib şirkətlər və onalrın ödəniş ekosistemində rolu,
-“Rəqəmsal bankçılığın” üstünlükləri və çatışmamazlıqları,
-“Rəqəmsal bankçılıqda” müştəri xidməti düzgün qurulması prosesləri,
-“Rəqəmsal bankçılıqda” autentifikasiya və təhlükəsizlik məsələsinin rolu.