
Yeni müştərilərin cəlb olunması və mövcud müştərilərin qorunub saxlanması
Təlimçi : İlkin Qarayev
Təlimin başlama tarixi: 00-00-0000
Qiymət:
12 saat (Həftə içi ardıcıl 2 gün, 6 saatlıq təlim sessiyaları ilə)
Kimlər üçün nəzərdə tutulub:
Yuxarı rəhbər işçilər, Marketinq departamentinin mütəxəssisləri, Müştəri xidməti mütəxəssisləri
Azərbaycan
Təqdimat və ilkin test
Modul 1. Yeni müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və cəlb edilməsi yolları
- Biznes strategiyaya uyğun strateji hədəf qrupunun müəyyənləşdirilməsi
- Müştərilərin seqmentləşdirilməsi
- Müştəriləri cəlb etmək üçün əsas əlaqə kanallarının müəyyənləşdirilməsi
- Yeni müştərilərin cəlb olunması alətləri və yolları
Modul 2. Yeni müştərilərin cəlb edilməsi üzrə strategiyalar
- Bankın bazar strategiyasının müəyyənləşdirilməsi
- Marketinq üzrə strategiyalar
- Marketinq kommunikasiyaları üzrə fəaliyyətlərin müəyyənləşdirilməsi
- Marketinq kommunikasiyalarının həyata keçirilməsi və nəzarəti
Modul 3. Yeni müştərilərin cəlb edilməsi və qorunub saxlanması
- Necə edək ki, müştəri bizim reklam agentinə çevrilsin
- Müştəri xidməti işinin təşkili
- Cəlb olunmuş müştərilərin qorunub saxlanması yolları
Yekun test