abtc.az

Yeni müştərilərin cəlb olunması və mövcud müştərilərin qorunub saxlanması

İlkin Qarayev Təlimçi : İlkin Qarayev

Təlimin başlama tarixi: 00-00-0000

Qiymət:


Müddəti:

12 saat (Həftə içi ardıcıl 2 gün, 6 saatlıq təlim sessiyaları ilə)

Kimlər üçün nəzərdə tutulub:

Yuxarı rəhbər işçilər, Marketinq departamentinin mütəxəssisləri, Müştəri xidməti mütəxəssisləri

Dil:

Azərbaycan 

Proqramın qısa məzmunu​:

Təqdimat və ilkin test

 Modul 1. Yeni müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və cəlb edilməsi yolları

  • Biznes strategiyaya uyğun strateji hədəf qrupunun müəyyənləşdirilməsi
  • Müştərilərin seqmentləşdirilməsi
  • Müştəriləri cəlb etmək üçün əsas əlaqə kanallarının müəyyənləşdirilməsi
  • Yeni müştərilərin cəlb olunması alətləri və yolları

 Modul 2. Yeni müştərilərin cəlb edilməsi üzrə strategiyalar

  • Bankın bazar strategiyasının müəyyənləşdirilməsi
  • Marketinq üzrə strategiyalar
  • Marketinq kommunikasiyaları üzrə fəaliyyətlərin müəyyənləşdirilməsi
  • Marketinq kommunikasiyalarının həyata keçirilməsi və nəzarəti

 Modul 3. Yeni müştərilərin cəlb edilməsi və qorunub saxlanması

  • Necə edək ki, müştəri bizim reklam agentinə çevrilsin
  • Müştəri xidməti işinin təşkili
  • Cəlb olunmuş müştərilərin qorunub saxlanması yolları

 Yekun test

Top