abtc.az

Müştərilərin qorunub,saxlanması yolları

İlkin Qarayev Təlimçi : İlkin Qarayev

Təlimin başlama tarixi: 00-00-0000

Qiymət: 200 AZN


Müddət

8 saat

Kimlər üçün nəzərdə tutulur

– Müştəri xidməti strukturların rəhbərləri və mütəxəssisləri

Modullar

Təqdimat və ilkin test

Modul 1. Müştərilərin qorunması yolları

– Müştərilərin saxlanması proqramı müştəri loyallığı çərçivəsində

– Müştəri dəyərinin ölçülməsi yolları

– İtirilmiş müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və səmərəli qaytarılma strategiyaları

– Müştərinin saxlanmasına kömək edən alətlər və texnologiyalar 

– Müştərilərin itirilməsi və əvəz edilməsi ilə bağlı xərclər

Modul 2. Müştəri loyallığına təsir edən amillər

– Nəyə görə müştərilər bizi tərk edir və onları necə qaytarmaq olar?

– Tövsiyələrin, təkrar əməliyyatların (satışların) və müsbət münasibətin artırılması yolları

– Dəqiq və filtr olunmamış müştəri rəylərin əsasında məhsul və xidmətlərin yaxşılaşdırılması

– Əlverişli müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və qruplaşdırılması

– Müştərilərilərin saxlanması proqramı və müştəri loyallığı mədəniyyəti

Yekun test

Əldə ediləcək nəticələr

Kursun sonunda iştirakçılar aşağıdakıları biləcəklər:

– müştəri dəyərinin ölçülməsi yollarını,

– itirilmiş müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və səmərəli qaytarılma strategiyalarını,

– müştərinin saxlanmasına kömək edən alətləri və texnologiyaları,

– müştərilərin itirilməsi və əvəz edilməsi ilə bağlı xərclərin tanınmasını,

– tövsiyələrin, təkrar əməliyyatların (satışların) və müsbət münasibətin artırılması yollarını,

– dəqiq və filtr olunmamış müştəri rəylərin əsasında məhsul və xidmətlərin yaxşılaşdırılması yollarını,

– əlverişli müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və qruplaşdırılması üsullarını,

– müştəri loyallığı mədəniyyətinin yaradılması yollarını.

Top