Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training
Thomas


e-ABTC
 
Mövzu qrupuna dair bütün Qısamüddətli Kurslar
Sığorta şirkətlərində Call Centre işinin təşkili
Mövzu qrupu: Digər
Kod: T531
Qiymət : 250 AZN
Ekspertlər: İlkin Qarayev 


Kursa yazılmaq
 
Qısa məzmunu

Kursun müddəti
8 saat
Kimlər üçün nəzərdə tutulur
  • Satış üzrə rəhbər işçilər və mütəxəssislər
  • Satış təmsilçiləri 
Modullar
 
Təqdimat
Modul 1
  • Effektiv satış nədir
  • Satış texnikasının əhəmiyyəti
  • Telefonla satışın üstünlükləri və çatışmazlıqları
  • Telefonla satışda etiketlər
Modul 2
  • Telefon zənglərinin məqsədləri
  • Telefonla satış prosesinin əsas mərhələləri
  • Telefonla satışa hazırlıq
  • Telefonla məlumatlandırma
  • Əlaqənin tamamlanması
  • Nəticələrin öyrənilməsi

Əldə ediləcək nəticələr
Kursun sonunda iştirakçılar aşağıdakılar haqqında biliklər əldə edecəklər:
  • Effektiv satışın mahiyyətini,
  • Satış texnikasının əhəmiyyətini,
  • Telefonla satışın üstünlükləri və çatışmazlıqlarını,
  • Telefonla satış prosesinin əsas mərhələlərini.




© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Tədris xidməti üzrə Biznes tərəfdaşlarımız Məsləhət xidməti üzrə Biznes Tərəfdaşlarımız
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi