Əsas səhifə Bizimlə əlaqə
AZ EN

ABTM haqqında təqdimat
Vakansiyalar İş axtaranlar
Əks əlaqə

Kurslar haqqında məlumat almaq
 
Training

Thomas
CIA

e-ABTC
 
Bütün xəbərlər

«İnsan resurslarının idarə edilməsi sahəsində qabaqcıl Azərbaycan təcrübələri» Forumuna dəvət


HR FORUM

«İnsan resurslarının idarə edilməsi sahəsində qabaqcıl Azərbaycan təcrübələri»

Məqsəd:

Azərbaycan insan resursları peşəkarları ilə insan resurslarının idarə olunması sahəsində qabaqcıl Azərbaycan təcrübələrini bölüşmək, təcrübə mübadiləsi aparmaq və bu sahədə Azərbaycan modelinin yaradılmasına təkan vermək

Dəvətlilər:

HR menecerlər

HR mütəxəssislər

HR sahəsində ixtisaslaşmaq istəyənlər

HR sahəsində fəaliyyət göstərən tədqiqatçılar, təlimçilər və məsləhətçilər

Tarix:

15 sentyabr 2018-ci il

Yer:

ADA Universiteti, Bakı, Əhmədbəy Ağaoğlu küç 11

İştirak haqqı:

31 avqustadək: 60 AZN (ƏDV daxil)

01 sentyabrdan sonra: 100 AZN (ƏDV daxil)

Azərbaycan İnsan Resursları Cəmiyyəti, ASK və AMCHAM üzv təşkilatlarının nümayyəndələrinə 30% endirim verilir.

Geyim tərzi:

Biznes geyimi

 

GÜNDƏLİK

09:30 – 10:00

Qarşılama və qeydiyyat.

Sponsor şirkətlərin sərgisi.

10:00 – 10:15

Açılış nitqi

1. Cavanşir Abdullayev, Azərbaycan İnsan Resursları Cəmiyyətinin Sədri

2. Məmməd Musayev, Azərbaycan Sahibkarlar Konfederasiyasının Prezidenti

3. Nuran Kərimov, AMCHAM, Prezident

4. ADA Universitetinin nümayəndəsi

5. Baş sponsor

1-ci Panel:

Biznes partnyorluqda HR-ın rolu və ehtiyat kadr potensialının yaradılması

Moderator:  Cavanşir Abdullayev, Azərbaycan İnsan Resursları Cəmiyyətinin Sədri

10:15 – 10:30

Mövzu 1: HR-lardan və yeni işçilərdən gözləntilər.

Məruzəçi: Gülnar Həsənova, Gilan Holdinq, Pərakəndə Portfelin Baş Icraçı Direktoru

10:30 – 10:45

Mövzu 2: HR biznes partnyor kimi

Məruzəçi: Elnarə Məmmədova, BP Azərbaycan şirkəti, Əməliyyatlar şöbəsinin müdiri, AMCHAM, HR Komitəsinin sədri

10:45 11:00

Mövzu 3: Ehtiyat kadr və talantların idarə edilməsi 

Məruzəçi: Cəlal Eynullayev, Azərsun Akademiyasının direktoru

11:00 – 11:15

Mövzu 4: Yüksək nəticəli komandanın yaradılması

Məruzəçi:  Allahverdi  Bağırov, Gilan Holdinq, HR menecer

11:15 – 11:45

Sual-cavab

11:45 – 12:15

Çay-qəhvə fasiləsi

2-ci Panel:

Korporativ dəyərlərə sadiq komanda formalaşması

Moderator:  Cavanşir Abdullayev, Azərbaycan İnsan Resursları Cəmiyyətinin Sədri

12:15 12:30

Mövzu 1: Daha Yaxşısı üçün Birlikdə - Davranış Məcəlləsi, korporativ Dəyərlər və Mədəniyyət

Məruzəçi: Mətanət Babayeva, Azərfon LLC, HR direktor

12:30 12:45

Mövzu 2: Uyğunlaşma və adaptasiya

Məruzəçi: Həlimə Qəmərlinskaya, İnsan resursları və stress menecment üzrə ekspert

12:45 13:00

Mövzu 3: Motivasiya, onun strategiya və risk iştahasına uyğunluğu

Məruzəçi: Fəzilə Əskərova, Swift Engineering şirkətində Biznes Xidmətləri üzrə Əməliyyat Meneceri

13:00 13:15

Mövzu 4: KPİ və Performans qiymətləndirmə

Məruzəçi: Cavanşir Abdullayev, Azərbaycan İnsan Resursları Cəmiyyətinin Sədri

13:15 – 13:45

Sual-cavab

13:45 – 14:00 Bağlanış

14:00 – 15:00

Nahar
 

QEYDİYYAT

Foruma yazılmaq üçün aşağıdakı Qeydiyyat Formasını doldurmağınız xahiş olunur:

<< HR Forumunun Qeydiyyat Forması >>

Qeydiyyatınız təsdiq olunandan sonra iştirak haqqının ödənilməsi ilə bağlı məlumat ünvanınıza göndəriləcək.

 

Forumun gündəliyi, qeydiyyat və sponsorluqla bağlı suallarınız üçün əlaqəli şəxs:

Afaq Abdullayeva

ABTC, Müştəri Əlaqələri Meneceri

Tel.: (+994-12) 4970710 / 11 / 12 (111)

Mob: (+994-50) 3339450

E-mail: Afag.Abdullayeva@abtc.az

 

 





© 2009 ABTC
Bütün hüquqlar qorunur
Müraciət Tariximiz Missiya ABTM haqqında Üzvlük Komanda Ekspertlərimiz Vakansiyalar Broşur Əlaqə
Yanaşmamız Standart kurslar Sertifikasiya proqramları
Yanaşmamız Xidmətlər
"Thomas" Sistemi haqqında "Thomas" məhsulları "Thomas" korporativlər üçün "Thomas" fərdlər üçün
ACCA: 2 in 1 ACCA imtahanlarına hazırlıq ACCA online imtahan ACCA Exam Registration
ABTCtest© haqqında ABTCtest©IQ ABTCtest©IQ - Fərdi Sifariş ABTCtest©PRO Sınaq testi
e-ABTC (e-təlimçi) Biznes etika və korporativ davranış Biznes ünsiyyət və danışıqaparma Satış texnologiyaları Müştəri etirazları və şikayətləri ilə iş Müştərilərin qorunub saxlanılması Hesabların açılması, aparılması və bağlanması Nağd əməliyyatlar Nağdsız əməliyyatlar Valyuta rejimi Plastik kartlarla əməliyyatlar
Təlim ehtiyaclarının öyrənilməsi